Noter in ven

TRASA

Ni zvezd. Tudi mahu na severni strani ne. Le svetloba na koncu poti in lučke na glavi.

Trasa Zimskega Jamatlona 2021

Na štartni poziciji na Ajnzerju v Trbovljah rudar (spremljevalec) še enkrat pregleda opremo udeležencev, udeleženci se vpišejo v seznam za jamo, prejmejo zadnja navodila in krenejo na pot. Za ogrevanje je pot speljana po ravnini 250 metrov po talnem rovu.

Prva ovira udeležence čaka malo po startu v talnem rovu. Tam jih bo pričakal fotograf in naredil fotografijo vsake ekipe, ki bo sodelovala na Zimskem Jamatlonu.

Udeležence nato čaka virtualna ovira, ki sta jo pripravila Dewesoft in STPŠ Trbovlje.
Na koncu talnega rova udeleženci pridejo v oblom pred Bedia vpadnikom, kjer morajo preplezati meter in pol visoko oviro.

Ko pridejo iz obloma, odprejo vrata, za katerimi jih čaka Bedia vpadnik (rov navzdol) dolžine 250 metrov (40 metrov višinske razlike), kjer je potrebno malo spretnosti v plazenju in sklonjeni hoji navzdol.

Nato pot vodi po starem jamskem rovu, ki je obzidan z opeko in je značilnega profila v dolžini 450 metrov.

Na poti jamatlonce čaka ovira, potniška kabina visečega vlaka, skozi katero se bodo morali prebiti.

Na ozkem delu jame bodo naleteli na več jamskih vozičkov (huntov), ki so postavljeni na tiru in jih je potrebno prečkati s plezanjem in lazenjem čeznje. Nadaljujejo mimo križišča 9, kot mu rečejo stari knapi.

Ko pridejo na križišče 7, se lahko odžejajo z vodo in nato jih za vrati čaka presenečenje v obliki ovire. Potiskati je potrebno jamski voziček. Nato nadaljujejo pot v dolžini 500 metrov. Speljana je po starih rovih, kjer je možno srečati pravega Perkmandeljca?!

Na razpotju rovov se pot nadaljuje proti jašku 1, kjer je prehod mimo jaška zavarovan, a je vseeno vidno, kje in kako so se prevažali stari knapi. Pot vodi 400 metrov naprej do naslednje ovire.

Rov, kjer se nahaja ovira, je malo širši in temu primerna je tudi ovira. Tu bodo rekreativci prenašali breme (moški večje, ženske manjše), ki ima težo 1/3 dolžine pravega jamskega loka (rudar je sam prenašal cel lok) in 1/6 jamskega lesenega podpornika. Pot nadaljujejo 450 metrov naprej do naslednje ovire.

Ovira bo poskrbela, da si bodo udeleženci oprali noge, saj bodo morali premagati deset metrov vodne ovire.

Pri križišču Javor vpadnika čaka za nekatere najtežja ovira in sicer plazenje skozi cev premera 600 mm in dolžine 10 metrov.

Približno 800 metrov naprej po zveznem obzorju bo jamatlonce osvežila vodna prha s stropa rova.

Naslednje križišče že nakazuje prehod mimo novega jaška Hrastnik II in nato proti remizi lokomotiv VDL. Ovira predstavlja viseče breme v obliki nosilne gondole za prevoz ponesrečencev, ki jo potiskajo na določeni trasi.

Zadnja ovira pa predstavlja še zadnji vpadnik (Barbara vpadnik), ki se strmo vzpenja 280 metrov (višinska razlika 40 metrov). Cilj Zimskega Jamatlona je ob glavnem jašku rudnika Hrastnik, kjer se udeleženci vpišejo v evidenčni list.